Z fotogalerie
Nick
Heslo

Aktuality

Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177
Bryksy Cross Polsko.Jirka Sedláček   6.12.2011 16:22:28
Polský pohár v cyklokrose bývá nabitý ve všech kategorijích,obzvlášť,když je zařazen do kat. UCI 2.

Tradičním pořadatelem v Gosciecině-Bryksy je Jan Paterak, který již léta jezdí také k nám na závody.
Pod patronací starostů měst v okolí je závod také skvěle honorován. Letos počasí opravdu vyšlo a na suché trati při teplotě 8°C se rychle závodilo. V loni to bylo ve stejném termínu na sněhu při -8°C.

V kat.žáků nás zastupoval Vojta, který si však ani nestačil projet trať, protože nemohli najít start závodu a přijeli na poslední chvíli.Přesto však zabojoval a v silné konkurenci obsadil 15.místo. V této kat.bojovali další čeští zástupci a 2.místo vybojoval Jakub Vágner SK VEHA TEAM Opava, 3.místo Jakub Ruman ACK STARÁ VES NAD ONDŘEJNICÍ. 10.místo Petr Kret KOLÍK TJ BOHUMIN a 19.místo Štěpán Petruš ACS DRAK VRBNO.

V kat.žaček a kadetek startovala naše Maruška a vedla si skvěle. Kat. žaček vyhrála a v kat. kadetek skončila na 3.místě! když před ní skončily také češky a to 1.místo Nikol Bajgerová ACK STARÁ VES NAD ONDŘEJNICÍ a na 2. místě Kateřina Mudříková KOLÍK TJ BOHUMÍN. na 12.místě pak ještě 12. Klára Škopcová ACS DRAK VRBNO.

V kadetech vybojoval Vašek 9.místo a na 21.místě skončil Jirka Petruš ACS DRAK VRBNO.

Silná kat.žen měla na startu 25 závodnic a Pavlína obsadila 10 místo. Další ostravské závodnice 12.místo Aneta Rezková jezdící za KC KOOPERATIVA SG JABLONEC a 14.místo Míša Ištvánová ACK STARÁ VES NAD ONDŘEJNICÍ.

V juniorech jezdil náš Kája ve skupině o 3-6 místo a v závěru už na soupeře nestačil a skončil šestý.Nutno však podotknout,že všichni naši zástupci byli v sobotu na ČP v Jabkenicích a dva těžké závody po sobě každému nesednou.

Také mástři si zazávodili a vybojovali dvě první místa. V kat.M40 to byl Ivo,který přesto,že měl hned v úvodu závodu defekt a měnil kolo jako poslední ze závodníků nechtěl nic vzdát a letěl kupředu až všechny své konkurenty převálcoval! Jirka pak vyhrál kat.M50.

V kat.M30 zvítězil čerstvý mistr ČR Vlastík Mlynář ACS DRAK VRBNO. Pěkné druhé místo v kat M40 vybojoval Tomáš Galuška TJ Baník Ostrava a 4.místo v kat.M50 Milan Škopec ACS DRAK Vrbno.

V elitě jsme naše zastoupení neměli,ale tady jsou výsledky českých borců:
2.místo Luboš Petruš KC HLINSKO,
3.místo Zdeněk Mlynář FOCUS CYCLING ZNOJMO,
4.místo Radek Polnický JIRAPO-GIANT,
5.místo Ivo Plevák MAX CURSOR,
7.místo Matěj Lasák MAX CURSOR OSTRAVA,
8.místo Petr Hampl KC HLINSKO,
10.místo Adam Kožušník CK FESO PETŘVALD,
16.místo Josef Tomek KOLÍK TJ BOHUMÍN.

Slíbený report z ME v Itálii.Jirka Sedláček   5.12.2011 11:42:11
Reportáž od Tomáše N.

Ahoj.
Do Luccy jsme odjížděly jako vždy ve 12.00 od benzínky OMW v Praze nedaleko ČSC v pátek 4.11.
Po náročné cestě jsme spali v Hotelu Saint Michele all Adige. Po opravdu vydatné večeři o třech chodech jsme šli spát a ráno vyrazili už přímo do Luccy, kde jsme se nejprve ubytovali v hotelu Carignano.
Hned poté jsme odjeli na trať, která byla řádně zablácena. Po projetí jsme jeli zpět na hotel, který byl vzdálen asi 5 km.
Na hotelu nás čekal odpočinek a ještě větší večeře než předešlý den.

Ráno jsme snídali v sedm hodin a pak jeli na trať, která se přes noc ještě více zablátila. Po projetí nám mechanici umyli kola a my se soustředili na závod. Po rozjetí jsme šli na start, kde na nás čekalo asi 5-10 min. Italského blábolení o něčem čemu stejně nikdo nerozuměl.
Pak nás konečně vypustili na trať!
Asi po dvou kolech jsem se dotáhl do skupiny, kde jezdil Karel Pokorný i Jan Března, tedy vedoucí závodníci Toi Toi cupu, což mě nakoplo na tolik, že jsem se hned ujal vedení skupiny. Poté co jsem se vysekal v jednom z „hradních“ rygólů jsem se do skupiny opět dotáhl. Krátce poté ze skupiny vypadl Jan Března, mezi tím už začal v posledním půlkole nastupovat Karel Pokorný, zatímco já sem se nacházel na konci skupiny a tak už jsem bohužel dojel i do cíle.
S relativně dobrým pocitem jsem očekával umístění do patnáctky, ale čekalo mě zjištění, že se nacházím na 27. místě 10 sekund za Karlem Pokorným, který jako nejlepší z Čechů skončil dvacátý.
Karel Svrčina skončil podle svých cílů NE poslední a NE poslední z Čechů, když ve špurtu porazil Jirku Řeháka a skončil tak na velmi slušném 37. místě.
Po závodě jsme museli čelit nespokojenosti reprezentačního kouče Standy Bambuly, ale my OSTRAVACI jsme neměli zas tak špatný pocit. :D:D
Pak nás čekala už jen podívaná na ženy a U 23 a návrat domů.

Předposlední Český pohár.Jirka Sedláček   2.12.2011 18:54:29
Zítra v Jabkenicích u Mladé Boleslavi se bude bojovat o další body do ČP v cyklokrose. Je to předposlední možnost si polepšit v celkovém pořadí ČP a také body do družstev.
No a jak je na tom naše zastoupení?
V kat.žaček a kadetek je Maruška na krásném 9.místě, jako jedna z nejmladších závodnic a z 18-ti bodujících.
V kadetech klesl Vašek na 19.místo z 46.bodujících, protože poslední tři závody kvůli zranění nejel.
Slibně vyhlížející kat.juniorů a naše nejsilnější zastoupení třemi Tomáši a Karlem. Nejlépe si stojí reprezentanti Tomáš Nováček 2.místo 265.bodů a Kája 8.místo 169.bodů. Tady bude ještě velká tlačenice o pozice na prvních třech místech a také Kája může ještě skočit do první pětky.
Další dva Tomášové se střídali se svými starty, kterých měli každý pět a lépe si stojí T.Jakl 24.místo, T.Stolařík pak 32.místo z 49.bodujících. Bohužel zítra bude startovat pouze T.Stolařík, protože T.Jakl je nachlazen.
V družstvech pak kluci drží 2.místo za vedoucím Johnson Controls TJ Auto Škoda a těsně před třetím REMERX CYCLING TEAM Kolín.

Kategorie žen je také velice zajímavá a to 3.místem Pavlíny v celkovém pořadí, když na druhou závodnici Nikol Hlubinkovou MORAVEC-MERIDA CZECH MTB TEAM ztrácí pouze 4.body. Lucka, která jela pouze dva závody je na 13.místě z 25.bodujících žen.
Velké drama se však schyluje v družstvech žen. Naše holky obhajují celkové prvenství z loňské sezóny, kdy ve složení Pavlína, Lucka a Alena již po páté vyhrály ČP. Jsou s 298.body zatím na druhém místě za TJ Stadion Louny s 330.body.

Bohumínský cyklokros.Jirka Sedláček   1.12.2011 20:59:28
Nedělním závodem ve Skřečoni se posunul Oderský pohár pomalu do finále. Ještě dva závody a letošní seriál bude minulostí.

Trať byla připravena známým cyklokrosařem Pepou Mudříkem, komentování závodu se ujal Tonda Ištván a hlavním rozhodčím nemohl být nikdo jiný, než "velký" Rosťa Šafrata.
Počasí stále nahrává rychlým závodům a na suché trati, ikdyž tentokrát s převýšením se jelo hodně rychle.
Konkurence z Polska oživila závod a tak se bylo na co dívat.

Nebojácně se do konkurentů pustil náš Vojta a také Maruška v kat.žactva a oba se postavili na stupně vítězů. Vojta 2.místo a Maruška 1.místo.
V dalším startu dne pak vedle sebe stáli kadeti, juniorky, ženy a mástři M50. Nejrychlejší mástr Miloš Mayer Prima Polička odjel všem soupeřům během prvního kola a tak se hlavní boj odehrával mezi kadety naším Vaškem Prejdou, Matyášem Strupkem a dvěma mástry Vlastimilem Lachnitem CAC Červenka a naším Jirkou.
V této čtveřici byli aktivnější kadeti a chtěli se vytáhnout. Vašek si však v jednom kole ustlal a toto zaváhání už nestačil srovnat a jezdil až do cíle s menším odstupem na trojici závodníků a obsadil tak 2.místo. V nájezdu do posledního kola šel na špici zkušeně Jirka a odskočil dvojici pronásledovatelů. Svůj náskok ještě zvětšil ve stoupání a udržel až do cíle. Bylo z toho 2.místo v kat M50. V kat.žen a juniorů jsme neměli zastoupení, Pavlína v práci, ale dva Tomášové ?? asi zaspali ??
Podařená akce a skvělá příprava na předposlední závod ČP, který se jede tuto sobotu v Jabkenicích. Pak už mistrovství ČR a bude po sezóně cyklokrosu.

Fotky najdete v sekci AKCE a všechny ostatní na http://jiriteam.rajce.idnes.cz/

Oderský pohár znovu v Ostravě.Jirka Sedláček   30.11.2011 17:33:40
Desátým závodem poháru byl závod pořádaný MaxCursorem v Bělském lese.

Trať s minimálním převýšením byla velmi rychlá a technická, takže se jezdilo ve větších skupinách až do cílové roviny a mohli jsme vidět nejeden dramatický špurt o vítězství.
Počasí se drželo kolem 8°C a vyprahlá půda byla místy až prašná. Tak suchou cyklokrosovou sezónu jsme tady už dlouho neměli.
V nejmladších kat.žactva se na start postavil Vojta a Maruška, v kadetech již znovu po zranění Vašek a juniory zastupovali Tomáš Jakl a Tomáš Stolařík. Ženy zastupovala Pavlína a v mástrech pak Ivo a Jirka. Vedoucí závodník mezi elitou Marek k závodu nenastoupil, protože ho po příjezdu do areálu bolelo koleno. Takže kromě Lucky, která se doléčuje po viróze a Toma s Karlem, kteří byli na závodech v zahraničí jsme byli kompletní.
Závod měl slušnou účast a atmosféru podtrhnul skvělý spíkr Martin Šíma, který měl celý závod pod kontrolou.
Při vyhlašování nejlepších se tradičně rozdávaly metrové salámy a odpoledne pokračovalo programem závodů FIXIS závodů na festkách. Párty stan pak hučel dlouho do večera.

Superprestige Gieten Holansko. Jirka Sedláček   27.11.2011 20:42:34
Jen krátce,
v Gietenu pršelo a jelo se na blátě.Kluci si polepšili a Tomáš Nováček skončil na 17.místě a Kája Svrčina na 28.místě. Teď jsou na cestě domů a v Praze by měli být kolem druhé hodiny ranní. Více po jejich příjezdu.
Výsledky a krátké sestřihy jednotlivých kategorijí najdete na www.cyklokros.cz
Světový pohár Koksijde Belgie. Jirka Sedláček   26.11.2011 22:14:13
Většina z Vás fandů cyklistiky se jistě dívala na přímý přenos z begického Koksijde,kde pokračoval Světový pohár v cyklokrose.
Výsledky už jsou známy a tak se podíváme na naše kluky.
V kat.juniorů startovalo 65.startujících a Tomáš Nováček obsadil 49.místo se ztrátou 6:20 na vítěze. Kája Svrčina pak 52.místo -6:41, oba bez ztráty kola.
Teď už jsou v Holansku,kde budou zítra bojovat na trati v Gietenu.
SMS od Káji - jsme v Amstrdamu a jdeme na večeři. Dnes to stálo za hov.. snad to bude zítra lepší.?

Já jen připomenu,že městečko Koksijde má 21.tisíc obyvatel a bude v lednu 2012 hostit Mistrovství světa. Teplota se dnes pohybovala na 11°C.

Čerstvé zprávy.Jirka Sedláček   25.11.2011 18:03:29
Kája s Tomášem poslali první zprávy ze své cesty na Světový pohár do Koksijde v Belgiji.

Po odjezdu z Prahy se jelo auty až do večera a nocovalo se v penziónu kousek od hranic Německa s Belgijí. Ráno se pokračovalo až na místo, kde si všichni vyzkoušeli trať.
"Něco šíleného ten písek, běhá se toho hodně" to jsou slova Káji.
Belgije je vyhlášená písečnými úseky a pokud se něco podobného netrénuje je to pro naše závodníky velmi těžké. V našem okolí se takové terény nevyskytují a tak vzpomínáme na loňské soustředění před cyklokrosovou sezónou u Zdeňka Mlynáře ve Valticích na jižní Moravě. Tam jsme si mohli v borovicových lesích s pískovým podložím zažít něco podobného a právě Zdeněk předával své zkušenosti našim klukům.
Zítra se kluci ozvou jak dopadli. Držme jim palce!

Fotky ze soustředění z Valtic.

Tomáš s Karlem na svěťáky.Jirka Sedláček   24.11.2011 19:42:06
Dnes ve 13 hodin vyjela z Prahy naše reprezentace na dva světové poháry v cyklokrose.
V šestici nominovaných juniorů jsou dva naši Tomáš Nováček a Kája Svrčina.
O víkendu budou bojovat 26.11.2011 - Koksijde ( Belgie ) a 27.11.2011 Gieten ( Holandsko ).

Další naši zástupci

muži Elite - Dlask Petr, Kášek David, Kyzivát Vladimír, Polnický Jiří, Šimůnek Radomír, Štybar Zdeněk, Zlámalík Martin.

muži do 23 let - Hník Karel, Nesvadba Jan, Nipl Vojtěch, Paprstka Tomáš, Petruš Lubomír, Skála Jakub.
Junioři - Lukeš Daniel, Matějů Šimon, Nováček Tomáš, Pokorný Karel, Řehák Jiří, Svrčina Karel.

Fotky jsou z ME v Lucce, Itálie. Jo a článek z Luccy kluci stále nenapsali, tak doufám,že ho dopíší a na další nebudeme tak dlouho čekat. / prostě jim to dám příkazem ! všichni chceme vědět jak to tam bylo ne? /.

8.ČP v cyklokrose Kutná Hora.Jirka Sedláček   24.11.2011 18:31:59
Tentokrát jen na otočku jsme dali další ČP.
Kutná Hora je "pouze" 330Km a tak jsme to zvládli za 3,5 hoďky. Sice jsme brzo vstávali, ale závodníci to dospali v autě.
Po příjezdu jsme zaparkovali přímo na stadióně Olympia, kde se vše podstatné odehrávalo.
Trať stavěl náš bývalý mistr světa v cyklokrose Miloš Fišera a tak měla vše co má mít. Přehledně pro diváky se klikatila kolem stadiónu s jedním výběhem, překážkou, prudkými výjezdy i sjezdy, technickými zatáčkami i rovinkami.
Počasí se znovu podařilo a dokonce vysvitlo sluníčko. Závod byl tak na suché trati velmi rychlý.

Vybojovali jsme dvě čtvrtá místa zásluhou Pavlíny v ženách a Tomáše Nováčka v juniorech. Kája pak přidal 8.místo a Tomáš Jakl 19.místo také v kat.juniorů.
Kromě těchto kat.jsme měli další zastoupení v mástrech, kteří měli tento závod jako mistrovství ČR.
Bohužel tentokrát bez medajlí. Ivo byl nachlazen a přestože jezdil první tři kola na špici závodu v závěru na něj zbylo 6.místo. Jirka už po zranění nedohnal formu a tak jen 5.místo.
Navíc rozhodčí pustili kat.mástrů za sebou jen po 15 vteřinách a hned ve výjezdu ze stadiónu se závodníci dojížděli a tím se mnohé komplikovalo.

Fotky tradičně v sekci AKCE a na http://jiriteam.rajce.idnes.cz/