Z fotogalerie
Nick
Heslo

Aktuality

Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176
Okolo Ostravy.Jirka Sedláček   13.8.2010 15:59:03
Hned po Chacharovi se jelo v neděli MČR v půlmaratónu MTB ve Vřesině.

Sedmý závod seriálu Cyklomaratón Tour 2010 startoval dopoledne dětskými kategoriemi.
Na 11:30 byl připraven start hlavního závodu.Deset minut před startem 60 Km tratě,kdy už byli závodníci seřazeni na startu začalo vydatně pršet.Na 500 účastníků se však vydalo na svou trať.Deset minut po této vlně vyrazili na trať také závodníci na 30 Km.Počasí se však umoudřilo,přestalo pršet a při dojezdu prvních do cíle dokonce vysvitlo sluníčko.

Vítězem krátké 30 Km trasy se stal v kat.muzi Břetislav Rohel Forman Cycling Team a mezi juniory zvítězil náš Marek Sedláček, celkově 4.místo mezi muži!
Mezi ženami zvítězila Markéta Hemelíková RockMachine-Cyklomax.

Na dlouhé trati se pak mistrem ČR stal Jan Hruška Volvo Auto Hase časem 2:00:17 před Jakubem Magnuskem S&H Superior MTB Team.
V ženách si titul odnesla Pavlína Šulcová GT Czech Team časem 2:19:31 před Pavlínou Havlíkovou KC Kooperativa SG Jablonec nad Nisou.

Další report a výsledky najdete na www.cyklomaratontour.cz
To co se podařilo nafotit nám najdete v sekci AKCE.

Ostravský Chachar. Jirka Sedláček   13.8.2010 08:56:52
Již 10.ročník tohoto bajkového závodu se uskutečnil v sobotu 7.8.v Bělském lese.

Od rána od 9.hodin nastupovali na své starty závodníci v kategorijích registrovaných i neregistrovaných a vyvrcholením byl hlavní závod mužů,žen a juniorů v 15 hodin.
Trať byla skvěle připravena a počasí přímo bajkové.Od deštivé přeháňky,která byla dopoledne až po dusno a tropické vedro.

Závod byl zařazen do mezinárodní kat.UCI 2 a závodilo se také o tituly mistra Slezska.
Letos se nám podařilo získat dva tituly a to v kat.žen Pavlína jinak celkově 8.místo v mezinárodní konkurenci a Jirka v kat.masters.V kat.juniorů by to byl také titul pro Marka,ale jejich závod byl součástí středoevropského poháru a tak se titul neuděloval.
Vítězem elitních mužů se stal Pavel Boudný Česká spořitelna Specialized a ženy vyhrála již po třetí v řadě Janka Štefková CK Epic Dohňany úřadující mistryně Slovenska.

Beskydy.Jirka Sedláček   10.8.2010 21:38:22
Od neděle 1.8.do středy 4.8.se skupinka ve složení Ivo+David,Jirka+Marek,Viky,Roman a Pavlína proháněla po beskydských kopcích.

Ivo nás pozval k sobě na chatu,kterou má pod Javorovým.
První trénink byla cesta tam a tak se jelo na silničkách.Jirka pozbíral bajky a vezl je autem.To však neznamenalo,že by si nevzal taky silničku.
Po příjezdu na chatu vyjeli Jirka s Ivošem naproti ostatním a bylo z toho 60 km.

Druhý den se vyrazilo na bajcích a hned od chaty stoupání až na Javorový vrch.Viky má dynamit v nohách a po dvou kilometrech urval řetěz.Společně s Davidem řetěz spravili a my jsme je počkali na vrcholu Javorového,kde byl nádherný rozhled.
Pak jsme jeli po hřebeni a pokračovali na Ostrý.
Roman si vyzkoušel výměnu duše po defektu a pokračovalo se na Slavíč.
Druhým defektem dne byl znovu Viky,ale blesková výměna a pokračovali jsme již z hřebenu dolů.

Pak jsme se stavili na polívku a pokračovali zpět na chatu.Zajeli jsme ke splavu,kde jsme spláchli pot a prach a skvěle se osvěžili.Horská bystřina s průzračnou vodou měla tak 13°C !Náš počet se rozrostl o Ondru Šeligu,který nás přijel posílit.Večer jsme opékali klobásky pod hvězdnou oblohou.

Další den se pokračovalo ve zdolávání vrcholů a tak jsme jeli přes Šindelnou,Ropici,Ropičku,Kalužný,Slavíč,sjezdem na Uspolku a kolem přehrady Morávka.
Tam nás zastihnul drobný déšť,který se spustil z čisté oblohy a vítr přihnal černé mraky,které během chvilky spustily provazy deště.V takovém lijáku jsem už dlouho nejel.
Fičeli jsme po silnici a kanály nestačily brát vodu.Teplota se však držela kolem 20 °C a tak ta divoká jízda ve vodě byla celkem příjemná.Aspoň se nám požádně umyla kola.
Než jsme stačili dojet zpět na chatu bylo po dešti a vysvitlo sluníčko.

Po večeři jsme si vyjeli na kolech zahrát si nohejbal.No a na závěr ještě koupel v bazéně, prostě paráda !

Ráno však poprchávalo a tak vyjížďka na bajcích odpadla.Když přestalo pršet jelo se na silničkách už domů.Tak jsme završili přípravu na Ostravského Chachara,který nás čekal v sobotu.
Nějaké fotky najdete v sekci AKCE.

Mistrovství Slovenska MTB.Jirka Sedláček   25.7.2010 15:55:09
Hned po MČR se v neděli jelo také MSR.
Do Smolenice jsme se vydali s novými posilami a s cílem získat nějakou tu medajli.

V Ostravě poprchávalo,ale ve Smolenici bylo 20°C a polojasno.Foukal však silný vítr,který trápil jezdce na louce pod zámkem.

Medajle na sebe nedaly dlouho čekat.
Jako první je získali mástři Ivo a Jirka. Oba dva vyhráli své kategorie.
K nim přidal Roman skvělé 4.místo v kat.muži II.

V dalších startech pokračovaly holky a to 3.místem Lucka v juniorkách a v ženách skvělé 2.místo Pavlína.
V juniorech pak Viky přidal 5.místo.

Je třeba také vzpomenout perfektní 4.místo Nikyho Ivanova Baník Ostrava v kat.muži elite,který kdysi začínal v našem SK.

Po vyhlášení velmi vydařeného závodu začalo drobně pršet,ale to už jsme odjížděli domů.
Fotky jsou v sekci AKCE.

Mistrovství ČR MTB.Jirka Sedláček   25.7.2010 14:23:38
V sobotu 17.7. naše výprava bojovala v Kuřimi u Brna na mistrovství ČR.

Již v pátek se však při rozjíždění na trati zranil Tomáš Jakl a do sobotního závodu už nenastoupil.

Velké vedro,prašná suchá trať a krkolomné sjezdy daly všem pořádně zabrat.
Jako první startoval v kat.žáků Vašek.Jeho výkon však zůstal za očekáváním a skončil na 17.místě.

V kat.kadetů jsme měli na startu dva závodníky.Karel poprvé na takovém velkém závodě a tak zbíral hlavně zkušenosti.Obsadil ..místo.
Tomáš po skvělých výsledcích jak na ČP tak na SP však pomýšlel na umístění mezi nejlepšími.
Také se hned v úvodu závodu propracoval mezi nejlepší a v posledním okruhu jel krásné 5.místo.
Do cíle zbývalo snad jen půl kilometru, když se Tomovi zatmělo před očima a následoval pád po kterém již nebyl schopen na kolo nasednout.
Dehydrovaný s otřesem mozku byl převezen do brněnské nemocnice.
Naštěstí se nic víc nestalo a dnes je již doma.

V kat.juniorů si dojel Marek pro 20.místo a Viky po defektu nedojel.Pavlína pak ani na svůj start nenastoupila,protože musela do nemocnice za Tomášem.

O pohár MADT MTB.Jirka Sedláček   21.7.2010 15:58:05
V neděli 11.7.se závodilo v černém lese v Karviné.

Ani velké vedro neodradilo bajkery a ti se sešli ve velkém počtu a přijela taká konkurence z Polska.
Suchý a technický terén byl pěkně rychlý.

Celkovým vítězem putovního poháru v elitních mužích se stal již podruhé Nikola Ivanov Baník Ostrava.

My jsme si vedli také dobře.
Žáky vyhrál Vašek ,v kadetech skončil 3.Karel ,ženy vyhrála Pavlína,v juniorech po defektu skončil Marek na 3.místě a Viky na 2.místě.V elitě pak Roman vybojoval 5.místo.V mástrech A.byl Ivo na 2.místě a v mástrech B. Jirka 1.místo.

Cyklokemp je za náma.Jirka Sedláček   19.7.2010 23:44:00
Páteční poslední den příměstského cyklokempu byl pohodový,ale přesto nabitý nečekanými situacemi.

Dopoledne jsme vyrazili za VŠB na Myslivnu a chtěli jsme pokračovat na lázně Hýlov.
Situace se však změnila pádem Tomáše a Víti ve sjezdu,kdy se Tomovi ulomilo sedlo.Bez něj by nikam daleko nedojel a tak jsme se museli vrátit do Poruby.

Zašli jsme nejprve na oběd do Primy a potom jsme s Tomem zajeli do BikeKramu- servisu pro nové sedlo.
Ostatní na nás počkali a hned jak jsme se vrátili vyrazili jsme k vodě.

Cestou byl poslední defekt,který kluci společně spravili.
Pak ještě jeden pád při kterém se Dankovi zaklínila noha mezi řidítky a rámem a měli jsme co dělat,aby jsme ho z toho dostali.
Pak už jsme vyrazili ke splavu,kde se všem moc líbilo.

Co říci na konec?
Vznikly nové kamarádské vztahy a všichni se během týdne naučili spoustu užitečných věcí,které využijí nejen na kole.

Všem přeji super zbytku prázdnin a někdy zase spolu.Ahóóój !

Den čtvrtý-cyklokemp.Jirka Sedláček   15.7.2010 21:58:27
Ani dnes nás sluníčko nešetřilo a už jsme opálení lépe než od moře.

Hned jak jsme se všichni sešli obuli jsme "kolejdy" a hurá jezdit.
Po cyklostezce jsme se dostali k bývalé Bile a na opuštěném parkovišti jsme se dosyta vyblbli a zazávodili.Někteří se také něco přiučili a zkoušeli si jízdu s přešlapováním či pozpátku.
Stejnou cestou jsme se pak vrátili a přesedlali na kola.

Kolem Mlýnku a koní jsme se dostali do Martinova a nabrali směr Loděnice.
Cestou byl jeden pád,kdy si Oskar pěkně ustlal,ale vzal to chlapácky a pokračoval bez řečí dále.

Zchladit jsme se pak museli v Hlučínském jezeře z kterého někteří ani nechtěli vylézt.Pouze hlad a vidina oběda je vytáhla z vody.
Podruhé jsme poobědvali u Čochtana ve stínu slunečníků.Někteří pak navrch dali zmrzlinu a vyrazili jsme na "bitevní pole."

Přes Hlučín do Darkoviček k bunkrům a tankům alejí třešní,takže jsme je šli taky ochutnat.Vylézt na strom pak byl pro některé dost velký problém.Že by je to neměl kdo naučit??

U bunkrů jsme měli štěstí a nemuseli jsme čekat na prohlídku, vzali nás mimo určené hodiny.
Kluci si prohlíželi kanóny a kulomety a zkoušeli roztočit ventilační klimatizaci a holky to zvládly taky.

Venku se však mezi tím zatáhlo až bylo černo jako v pytli.S větrem v zádech jsme vyrazili na cestu zpět.
Byl to boj o nezmoknutí,ale taky s točícím se větrem,který najednou fičel proti nám.
První kapky spadly když jsme byli u Loděnice,kde jsme si ještě doplnili zásoby vody.Pak jsme upalovali tak rychle,že jsme větší průtrži ujeli a těch pár kapek co na nás spadlo bylo velmi příjemných.

No tak zítra naposled.

Akce Landek !Jirka Sedláček   14.7.2010 20:06:53
Třetí den příměstského kempu je za námi a my jsme si užívali sluníčka,kol a vody.

Vyrazili jsme kolem Opavice přes Odru do Petřkovic do hornického muzea na Landeku.
Jelo se pěkně svižně s rychlostními úseky,protože všichni byli při chuti a plni sil.

Na Landeku jsme si prohlídli všechny důlní stroje,venuši,sídliště lovců mamutů a zajezdili si na bikrosové trati.Škoda jen,že lanové centrum je mimo provoz.Tady se vždy děcka vyřádí.

Pak jsme nabrali kurs Lhotka a tempo bylo znovu svižné s vidinou oběda.
No a oběd stál za to.Čočková polévka a kuřecí špíz nám dodali novou energiji na odpoledne.

Sluníčko pálilo a teplota byla snad rekordní a tak poobědní tempo bylo volnější a my jsme se přesunuli k vodě.
Dojeli jsme k Opavici ke splavu a svlažili své horké těla.Všichni se postupně odvážili také pod splav a pak vůbec nechtěli ven z vody.Vydrželi jsme tam až do čtyř hodin.Tím odpadla závěrečná plánovaná aktivita a to kolečkové brusle.

Cestou zpět jsme se ještě stavili u skejt parku a pak už jen dojet k DDM a domů.

Druhý den cyklokempu.Jirka Sedláček   14.7.2010 07:30:38
Je konečně po ránu trošku pod mrakem,ale teplota stoupá.

Vyrážíme na kolech nejprve si zopakovat terénní vlny přímo v lesíku na sídlišti.Většina má jitotu a projíždějí bez zaváhání.Taky holky jdou do toho.

Poté se přesunujeme směr Pustkovec a jde se znovu na techniku.Výjezdy kolem schodů,sjezdy po trávě a sjezdy po schodech.

Malá pauza je vyplněna přednáškou o údržbě kola.Pak si všichni zkoušejí své kola vyčistit a promazat.
Těsně před odjezdem na oběd máme jeden defekt a po opravě už hurá do Primy doplnit kalorie.

Během oběda se zdvedá silný vítr a pádá něco málo kapek.To však bylo jen postrašení a vítr vše odfouknul.

Jedeme na porubské koupaliště.Tobogán je velkou motivací.Tady jsme se pořádně ochladili a čas letí.Pomalu končíme a za drobného teplého deštíku odjíždíme z koupaliště.Na závěr ještě jeden defekt,který je bleskově opaven-vždyť už to všichni umíme a končí nám druhý den.